Azi e un inceput

Iata ca a sosit si ziua in care am decis sa mi adun gandurile pentru a le exprima in scris prin intermediul acestui blog.

Nu, nu am creat acest blog doar pentru ca asa este la moda sau pentru a intra si eu in randul celor care tin legatura cu fanii lor printr-un blog ( nu sunt vedeta si nici nu mi doresc !), ci l-am creat sincer din dorinta de a impartasi celor ca mine impulsul meu pentru informare corecta, pentru sanatatea noastra, a tuturor in aceasta lume „poluata”/”toxica”, lume in care se pierd valorile noastre umane in detrimentul banilor. Desi aud foarte des sintagme ca „Banii vorbesc”, „Banii deschid usi”, „banii aduc fericirea” etc., imi place sa cred ca inca exista oameni care nu trebuie sa si lase calcata demnitatea umana pentru bani, oameni echilibrati , oameni cu coloana vertebrala. Si parerea mea este ca astfel de oameni chiar exista si sunt constienti sau ar trebui sa constientizeze ca este necesar sa fim sanatosi fizic, mintal, spiritual si financiar, ca trebuie sa „fim noi schimbarea pe care ne-o dorim in lume”.

Viata este o calatorie in care acumulam si debarasam bagaje pana la sfarsitul ei.

Va invit alaturi de mine in aceasta calatorie, imi doresc chiar sa interactionam, imi doresc sa primesc sugestii si critici, idei noi , pentru ca toate acestea contribuie la cresterea mea, a noastra , a tuturor!

Pe curand!

 

Lasă un răspuns

